Friday, July 13, 2012

Wish yOu Were Here ..

SAYA ADA CRITA ... <3
Saya ada sebilah PISAU..

PISAU tu sy guna untuk memotong..

Kadang kadang saya pernah jugak terluka disebabkan PISAU tu TAPI saya tak kisah sama ada ia sakit atau tak :)

PISAU tu dah lame sy guna.. Sekarang PISAU tu dah berkarat..

Tapi saya tak sanggup nak buang!

Sebab?

Sebab saya sayang nak buang PISAU tu :(

Hmm.. Macam AWAK lah jugak!

Saya ada AWAK dan sy sayang sangat kat AWAK sama macam saya sayang dekat PISAU tu :) tapi saya sayang AWAK lebih sikit ;)

Kadang kadang saya pernah jugak terluka disebabkan AWAK..

Tapi tak apa, saya tak kisah pun..

Cuma satu je perbezaan AWAK dengan PISAU yang saya sayang tu..

AWAK tak berkarat jadi tak ada sebab saya nak buang AWAK macam apa yang sepatutnya saya buat dekat PISAU kesayangan saya yang dah berkarat tu..

Jadi, saya rasa kan..

Saya nak simpan AWAK sama macam PISAU tu..

Eh?

Tapi jangan risau! PISAU tu saya simpan dalam laci..

Dan AWAK pulak..

Saya simpan DALAM HATI SAYA!! (♥.♥)
#capital HH#

No comments:

Post a Comment